Godt nytår!!! Jeg håber du ringede i det nye år med dine kære, og jeg beder til, at du havde en vidunderlig tid gør det.
Da det nye år nærmer sig, hvordan du planlægger at tage din virksomhed til nye højder? Vil du skære ud uproduktive produkter, services og markedsføring taktik? Vil du endelig har indstillet timer? Vil du annoncere mere og hvor? Vil du leje ekstra hjælp, så du kan koncentrere dig om vigtigere opgaver?
Hvad nogensinde dit mål er, Sørg for, at du tager en uge (måske endda en måned) til at overveje retningen af din nye virksomhed, gøre lidt forskning, finde ud af, hvor du har været og hvor du ønsker at gå, og derefter faktisk skrive ned en ny business plan.
Hvis du ikke allerede har gjort det. er det også et godt tidspunkt at udelade et mærke for din virksomhed.
Hvad din virksomhed lover sine gæster?
Hvad én ting kan dine gæster være sikker på at modtage når de kommer til din virksomhed?
Hvad gør din virksomhed, skiller sig ud fra dine konkurrenter?
Hvad mener du tilbud, der er forskellige og/eller unikke?
Hvordan kan du udnytte det?
Når du har bestemt dine mærke, er det tid til at forny dit markedsføringsmateriale for at viderebringe dit brand. Dit brand er din forretningsidentitet.
For at hjælpe dig med at få lidt fokus på bestemmelse af dit brand, tænke over disse store virksomheder:
Nike®… Hvad er Nike om? Hvordan kan du identitet sko og/eller produkter, der tilhører Nike?
Coca-Cola®… Hvordan det adskille sig fra Pepsi? Hvorfor er farven rød altid brugt?
Microsoft® ord… Andet end at være ensartet-software’s program til PC, hvad gør dette til den bedre skriveprogrammet? Hvad har Microsoft® gjort for at bygge navn anerkendelse?
Amazon®… Hvorfor er det den største online boghandel? Hvad gør Amazon bedre nÃ¥r du køber bøger online?
Som du overveje disse spørgsmål, vil du være bedre forberedt til at hjælpe med at udvikle et mærke for din virksomhed.
Af Alyice Edrich
Copyright, 2005
Offentliggøre retningslinjer:
Tilladelse til at genoptrykke den følgende artikel, uden beregning, på følgende betingelser.
Indhold kan ikke ændres, ændres eller redigeret uden forfatterens tilladelse.
Bylinen skal forblive i takt og som skriftlig.
Dypning mor webadresse skal være et klikbart link i enhver online publikation.
En høflighed kopi til forfatterens optegnelser ville være værdsat.
Forfatteren, Alyice Edrich, bevarer ophavsretten til alle artikler.
* Denne artikel kan også læses på radioshows, så længe den forfatter og hjemmeside er givet kredit.
(dvs. det blev bragt til dig af Alyice Edrich, redaktør af TheDabblingMum.com, en kristen online magasin for TRAVLE forældre.)
IKKE TILLADT:
Vi tillader ikke vores artikler eller interviews anvendes i enhver form for samling, som en bog, e-bog, e-kursus, kursus, CD-ROM, audio-kassette, foredrag, rapport mv. uden ordentlig monetære kompensation til forfatter.
